Klubbmesterskap skiskyting 19. april 2021

Oppdatert med resultatliste

Klubbmesterskap i skiskyting ble avviklet i skikkelig varmt vårvær, og det var nesten så snøen tinte bort under løperne mens de gikk.  26 løpere stilte til start, og det ble utkjempet mange dueller innad i årskull, familier, vennegjenger og ikke minst på tvers av alder og kjønn.  Vi fikk testet ut nytt utstyr for elektronisk registrering av skyteresultat, og det fungerte veldig bra.  Til neste sesong kan vi dermed ta ibruk utstyr som vil effektivisere gjennomføringa av arrangementene våre.

Takk til alle som stilte opp som deltagere, hjelpemannskap og tilskuere.  Det ble kjempesteming på stadion! :)

Resultatliste

Startliste

****************

NIL Ski og Skiskyting inviterer til klubbmesterskap i skiskyting fra og med 9-årsklassen i Saga mandag 19. april 2021.  Påmelding gjøres på skjema nederst på siden innen søndag 18. april kl. 20.00.  Pga. smittevernregler er det ikke mulig med etteranmelding.

Vi skal teste ut elektronisk registrering av skyteresultat, så de som har, tar med Emit-brikke.

Program:

17.30 - 18.15: Henting av startnummer på standplass

17.30 - 18.15: Innskyting for mini og 13-16 år

18.20: Start Mini A, Mini B og 13 -16 år

ca. 18.35: Innskyting Junior/Senior og Foreldre-/voksenklasse

ca. 19.00: Start Junior/Senior + Foreldre-/voksenklasse

Distanser:

Mini A og B: 3 * 0,8 km (L-L)

13 - 16 år: 3 * 1,3 km (L-L)

Junior/Senior: 3 * 2 km (L-S)

Foreldre-/voksenklasse: 3 * 0,8 km (L-L)

I foreldre-/voksenklassen skytes det på liten blink, valgfri bruk av støtte/bukk.  Det er mulig å låne våpen.

Velkommen til alle tidligere, aktive og nye skiskyttere!

Påmeldingsskjema:

NB! Hvis du skal melde på flere løpere, må hele siden lastes inn på nytt mellom hver påmelding!

Påmeldingen er avsluttet.