Avlyst: Tour de Reisa 05.- 06. desember 2020

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_14845

Oppdatert informasjon 01.12.2020

Oppdatering 01.12.2020:

Nordreisa IL har dessverre ingen andre valg enn å avlyse Tour De Reisa 5.-6. desember :(  Det kom noen cm snø i natt/formiddag, men langt fra nok til å kjøre skiløyper på Saga Skistadion. Værmeldingene frem mot helga er også dårlige for oss som venter på snø.

Såfremt det er skiføre et annet sted i Troms Skikrets, oppfordrer vi klubber til å arrangere renn førstkommende helg.

Nordreisa IL har signalisert til Troms Skikrets at vi ønsker å  arrangere kretsrenn lørdag 9. januar.

Vi beklager avlysningen, og ønsker løpere og ledere velkommen til skirenn i Nordreisa ved en annen og mer snørik anledning!

****************************************

Informasjon lagt ut 20.11.2020:

Nordreisa IL ønsker velkommen til Tour De Reisa 5.-6. desember. Det er pr. i dag ikke skiføre på Saga Skistadion, men vi håper og tror snøen legger seg i Saga.

Programmet er endret i år, og MANGE tilpasninger må gjøres pga Covid-19 situasjonen.

Innbydelsen MÅ leses grundig. Arrangementet vil deles inn i 2 kohorter pr dag med max 200 personer i hver kohort.

Håper alle kan spre innbydelsen til personer dere vet har tenkt seg på skirenn til Nordreisa.

Innbydelsen er laget i dialog med smittevernlege i Nordreisa Kommune. Arrangementet vil følge smittevernmanual utarbeidet av NSF og rutiner etablert i  teamsmøte med Troms Skikrets tirsdag 17.november 2020

Alle må følge med på www.nordreisail.no i dagene før rennet om oppdatert informasjon.

Arrangøren sitt viktigste hensyn er at løperne skal få gått skirenn. Så får alle trenere/smørere/foreldre/tilskuere leve med at dette arrangementet og sannsynligvis sesongen 20/21 blir annerledes enn hva vi er vant til.

Håper flest mulig løpere stiller til start, samtidig som færrest mulig utenforstående dukker opp…;-)

Ta kontakt om spørsmål.

MVH