NNM langrenn Harstad 20.-22.mars 2020

FullSizeRender[3]

Oppdatert 26.02.2020.  Påmelding innen 10. mars.

I samarbeid med Troms skikrets har Medkila Skilag og IF Kilkameratene gleden av å invitere til langrennsfest i Harstad i forbindelse med Nord-Norsk Mesterskap i Langrenn.

Nordreisa håper å stille med alle våre utøvere fra 13 år og opp.

Fredag er det individuelle renn fristil, lørdag fellesstart i klassisk stil og søndag er det stafetter.

NIL vil tilby smørehjelp til alle løperne sine som trenger det.

Nordreisa IL har bestilt overnatting på Heggen videregående skole, sentralt i Harstad og 13 km fra stadion. Der får vi også tilbud om å kjøpe mat.

Pris for skoleovernatting er 1200,- pr p. Overnatting inkluderer fullpensjon som består av frokost med mulighet for å smøre matpakke, varm middag og kveldsmat.  Klubben sender samlet påmelding.

Vi kjører privatbiler. Ta kontakt om du har behov for transport så prøver vi å samordne det.

Påmeldingsfrist til rennene er 10/3-20 kl 23.59 i Minidrett.

Hovedleder er Vibeke Gamst, 92885041

Hovedleder må ha påmelding fra de som skal bo på skolen sammen med klubben.

Frist for påmelding skoleovernatting er 10/3-20.