Oppdatert med program Nordreisa IL inviterer til seminar med tema spesialisering kontra allsidighet i barne og ungdomsidretten

Saga Skihus[1]

Svært kompetente forelesere. Onsdag 4 oktober kl. 17.45

Verdens ledende skiforsker med mer enn 130 internasjonale publiseringer relatert til skiidrett kommer til Nordreisa.  Hans Christer Holmberg er professor II ved Idrettshøgskolen.
Boye Welde er ansatt som 1. amanuensis ved Idrettshøgskolen, UiT, og er leder for "Forskningsgruppe for ferdighets og prestasjonsutvikling". Som aktiv har han drevet med langrenn og fotball, han har C-kurs i langrenn og UEFA B-kurs i fotball. Han har doktorgrad 2006 på tema styrke- og utholdenhetstrening i langrenn.

Nordreisa il inviterer til seminar med tema Spesialisering kontra allsidighet i barn og ungdomsidretten. Tid onsdag 4 oktober klokken 17.45-20.30 på Saga skihus.

Møt opp til ett interessant seminar med svært kompetente innledere.  Seminaret er åpent for alle.

17.45-18.00                        Kaffe

18.00-18.05                        Introduktion

18.05-18.30                         Boye Welde – ”state of art”, erfarenheter, reflektioner

18.30-19.00                         HC Holmberg – erfarenheter och perspektiv från forskning och andra länder