Sesongkort/ Sponsorbevis A-laget 2016

A-lagsguttan selger sesongkort/ sponsorbevis à kr. 500,-

Sesongstart for A-laget nærmer seg med stormskritt.                                                                                                                                                                                              Lørdag 23.04.16  kl. 14.00 braker det løs på Ymber Arena, der Nordreisa tar i mot Skognes til årets første kamp.

I den forbindelse selger A-lagsguttan sesongkort/ sponsorbevis for  kr. 500,- pr. stk.

Dersom du vil være minisponsor for A-laget og kjøper et slikt, får du gratis inngang på alle hjemmekampene. I tillegg er du med i trekningen om 2 gavekort à kr. 500,-  Gavekortene er gitt av det lokale næringslivet i Nordreisa.

Ønsker du å være minisponsor og støtte A-laget til Nordreisa IL, ta kontakt med en av guttan på A-laget, Berit (922 48659) eller Merete (979 62019).                                      Selges også i kiosken på hjemmekampene!

Løp og kjøp!