Tour de Reisa 04.- 05. desember 2021

Oppdatert med resultater søndag

IMG_8423b[1]

Nordreisa IL ønsker velkommen til Tour de Reisa 4.-5. desember 2021. Se innbydelsen for informasjon om løpene, overnatting og smøreplasser med mer.

Følg gjerne Nordreisa IL Ski og Skiskyting på facebook.  Der ligger flere bilder fra en strålende og kald vinterdag i Saga. Vi er kjempegalde for å kunne arrangere skirenn igjen, og vi gleder oss til fellesstart i morgen!

Vi gratulerer Vetle Skildheim, Tromsø Skiklubb og Tuva Gulbrandsen, BOIF med napp i vandrepokalen som sammenlagtvinnere av Tour De Reisa 2021!

Resultatlister lørdag

Live-resultater, lørdag prolog

Resultatliste prolog lørdag

Resultatliste sprintheat lørdag

Sammenlagtliste Tour De Reisa, etter dag 1

Resultatlister søndag

Klassene 11-16 år ble avlyst grunnet kulde

Live resultater

Resultatliste søndag

Sammenlagtliste Tour De Reisa, etter dag 2

Startlister lørdag:

Tour de Reisa 2021 sprint (eqtiming.com)

Startliste lørdag.pdf

Tidsskjema med starttider for sprintheat lørdag ettermiddag

NB! Etteranmeldinger og endringer som er meldt etter påmeldingsfristen, kommer på startlista på renndagen

Startliste søndag

Tour de Reisa SNN cup 1 klassisk (eqtiming.com)

Startliste søndag.pdf

Lisens

Alle som har fylt 13 år må løse lisens gjennom Norges skiforbund.  Sjekk liste over løpere med ikke-betalte lisenser.

Løpere som står på lista, men har betalt i ettertid, må ta med kvittering til rennkontoret for å få utlevert startnummer.  Etteranmeldte løpere er ikke lisenssjekket, og må ta med kvittering på at de har innløst lisens.

Det er mulig å kjøpe engangslisens på rennkontoret.

• For løpere 13-25 år koster engangslisens kr. 60 pr.renn.
  • For løpere som er 26 år og eldre koster engangslisens kr. 150 pr. renn

Løyper

Løypekart for lørdag og søndag

Påmelding

NB! Påmelding til rennet gjøres på Min Idrett innen tirsdag 30.11.2021. Husk å endre til riktig årsklasse manuelt ved påmelding. Siden sesongen starter før nytt kalenderår er påbegynt, ligger løperen automatisk inne i Min Idrett med årsklassen fra forrige sesong. Etteranmelding til rennene mot etteranmeldingsgebyr til rennkontor: harriet@nordtroms.net

Bestilling av overnatting og smøreplasser gjøres klubbvis i skjemaet nederst på siden innen onsdag 01.12.2021

Program

Lørdag kl. 11.00: Skate individuell start. Sonerenn for 8-10 år. Kretsrenn - prolog for 11 år og eldre.

Lørdag kl. 14.15: Lagledermøte i Saga Skihus om gjennomføring av sprintkonkurransen.

Lørdag kl. 15.00: Skate sprint for 11 år og eldre . Rennet på formiddagen teller som prolog.

Søndag kl.11.00: Klassisk fellesstart for alle fra og med 13 år. 11-12 år går enkeltstart.

Velkommen!

Bestillingsskjema overnatting og smøreplass:

Bestiling på nett er avslutttet